Account Options

Provocări de 3 săptămâni pentru a pierde în greutate. 10 săptămâni de pierdere în greutate provocare

provocări de 3 săptămâni pentru a pierde în greutate

Mersul pe jos și alergatul sunt una dintre cele mai bune și mai ușoare modalități de a-ți pierde greutatea în plus. Cuplați asta cu obiceiuri alimentare sănătoase și aproape că aveți garantat succesul. În acest scop a fost concepută această provocare: să vă pregătiți pentru pierderea în greutate cu succes și un semimaraton distractiv în 3 luni! De ce ar trebui să vă alăturați peste de persoane și să vă angajați în această provocare!

10 zile provocare pierde in greutate

Cu 12 WHMWL Challenge veți dezvolta obiceiuri durabile care vă vor ajuta să vă schimbați stilul de viață pe termen lung. Combinația de alergare, antrenament de forță și limite de alimentație sănătoasă, care fac parte din această provocare, vă vor ajuta să accelerați rapid sau să începeți pierderea în greutate în această perioadă de 3 luni!

Vei crea modele de alimentație sănătoasă pentru tine.

În doar o zi, săriți grăsimea încăpățânată. Fără exerciții fizice, fără dietă / pierdeți 2 kilograme

Veți construi mușchi slabi pe măsură ce ardeți depozitele de grăsimi încăpățânate. Vei trece o linie de sosire pe jumătate de maraton!

Sensibilitatea fitnessului modern Trekking printr-o industrie super-saturată, supra-umflată Ai început să le vezi apărând acum câteva săptămâni. Probabil că a fost lent la început - poate doar o singură reclamă pe Facebook sau o mică postare pe Pinterest: Dar acum că Ziua Memorială și sfârșitul anului școlar se apropie din ce în ce mai mult, ți se amintește că corpul tău nu este pregătit pentru plajă mai des decât Hallmark ți-a amintit să cumperi un card pentru Ziua Mamei: Oh, uite, mai multe abs fără chip! Dar să devenim reali aici pentru o clipă. Din păcate, în adâncul sufletului, creierul tău emoțional nu dă naibii ce are de spus creierul tău logic în această privință.

Cum este Planul de pregătire pentru semimaraton? De fapt, există 3 planuri de antrenament pe jumătate de maraton incluse în această provocare!

provocări de 3 săptămâni pentru a pierde în greutate

Semimaratonistii vin în toate formele și dimensiunile, așa cum ar trebui să fie planurile lor de antrenament! Alegeți planul care funcționează cel mai bine pentru nivelul dvs.

provocări de 3 săptămâni pentru a pierde în greutate

Ce anume este inclus în această provocare de slăbit în jumătate de maraton? În fiecare săptămână a Provocării, veți avea un antrenament diferit de antrenament de forță pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate mai repede și să construiți mușchi slabi și definiție. Rețete de mic dejun, prânz, gustări și deserturi pe care le puteți folosi pe tot parcursul provocării!

E-mailuri săptămânale: noul tău antrenament de forță pentru săptămână planul de meniu care va conține rețetele de cină, toate sub de calorii, jurnalele dvs. Aceste e-mailuri sunt opționale, deoarece aveți, de asemenea, acces la conținutul lor din cadrul Provocării, astfel încât să puteți lucra în ritmul dvs.!

Sensibilitatea fitnessului modern

Rețetele pentru cină sunt opționale, de asemenea, dar vă oferă o idee despre ce să mâncați și vă ajută să găsiți noi mese distractive de care să vă bucurați! Vă veți trezi în fiecare zi cu un plan al exercițiului pe care îl veți face, veți fi trasat ce alimente veți mânca și, prin urmare, vă veți crește șansele de succes! Rezultatele nu se vor opri după ce ați finalizat provocarea.

Sănătatea și greutatea noastră sunt ceva care afectează fiecare detaliu al vieții noastre. De la cât de fericiți suntem, la modul în care ne simțim, la modul în care suntem capabili să ne desfășurăm activitatea, sănătatea noastră mentală, relațiile noastre cu prietenii, familia și cei dragi - calitatea vieții este cea care contează!

provocări de 3 săptămâni pentru a pierde în greutate