Arde grasimi bune, Sfaturi pentru arderea grasimilor

Grăsimi ars sfaturi sănătoase

Conținutul

    picaturi pt slabit idealica

    Grasimile nesanatoase se impart, la randul lor, in doua categorii: grasimi saturate grasimi trans Grasimile saturate provin, in cea mai mare parte, din surse de origine animala carne, produse lactate si sunt responsabile de cresterea nivelului colesterolului.

    Ele nu ar trebui excluse din alimentatie, ci doar consumate cu moderatie.

    waistband care vă ajută să pierdeți în greutate

    Grasimile trans se regasesc in alimente precum: produse de tip fast food, popcorn, chipsuri, margarina etc. De exemplu, o persoana care consuma zilnic de calorii ar trebui sa consume in jur de calorii din grasimi — in special nesaturate.

    Astfel, o persoana care consuma de calorii nu ar trebui sa depaseasca de calorii care provin din grasimi saturate. Pentru a ne asigura ca aportul zilnic de grasimi se incadreaza in aceste limite, este important sa stim ca 1 gram de grasime are aproximativ 9 calorii. Alimente bogate in grasimi sanatoase Asa cum am spus, cea mai mare parte din grasimile pe care le consumam ar trebui sa fie reprezentate de grasimi nesaturate, adica de grasimi mononesaturate si de grasimi polinesaturate.

    cum de a pierde tipul de greutate de greutate

    Putem consuma astfel de grasimi din alimente precum: Alimente care contin grasimi mononesaturate ulei de masline.