De ce lipsa de somn ingrasa? | complexmedical-venetia.ro

Lipsa de somn te face să pierzi în greutate

Un somn bun vă poate face să pierdeți în greutate. Iată cum Îți adormi soluția unică pentru problemele tale de slăbire?

Somnul și greutatea noastră se plimbă de mână

Iată lipsa de somn te face să pierzi în greutate ce trebuie să știți despre asta. Așadar, mâncați curat și sănătos, vă antrenați regulat, vă restricționați aportul de calorii, rămâneți hidratat și activ pe tot parcursul zilei, dar acul de slăbire pur și simplu refuză să se clintească?

10 zile de arsuri de grăsime

În timpul acestei introspecții, ți s-a întâmplat chiar și odată că obiceiurile tale de somn ar putea fi un factor care îți împiedică progresul? Nu a fost, am pariat.

cea mai bună curățare pentru revizuirile privind pierderea în greutate

Fără seriozitate față de somn este ceea ce probabil vă împiedică călătoria de slăbire. National Sleep Foundation recomandă adulților ore de somn în fiecare noapte. Orice lucru mai mic decât acesta poate duce la creșterea în greutate. Iată cum: 1.

herbalife slabire md

Un somn slab te poate face să porci mâncare ca o fiară Acum, există două moduri de a privi această situație. În primul rând, conform unui studiu din publicat în revista Sleep, lipsa somnului poate pune corpul sub stres și poate crește nivelul hormonului stresului, cortizolul.

  1. Somnul și greutatea noastră se plimbă de mână - iată de ce!
  2. Câtă greutate pierzi în timpul somnului? - Sănătate -
  3. Cercetarile demonstreaza ca lipsa somnului este asociata cu modificari negative ale metabolismului.
  4. Burner de grăsime arabia saudită

Acest lucru, la rândul său, poate stimula producția de grelină, hormonul foamei din organism și vă poate crește pofta de mâncare. În al doilea rând, lipsa de somn vă poate face creierul mai sensibil la stimulii alimentari, conform unui studiu publicat în Jurnalul American de Nutriție, ceea ce vă face dificilă controlul poftei alimentare.

Inutil să spun că ambii factori pot duce la o creștere a aportului caloric și bine - o creștere a dimensiunii taliei. De asemenea, Ascultați: 2.

Câtă greutate pierzi în timpul somnului?

Doamne ferește, poate provoca și diabet Potrivit unui studiu publicat în revista Endocrinology and Metabolism Clinics, un somn slab poate provoca rezistență la insulină. Practic, hormonul insulinei este responsabil pentru transportarea zahărului din sângele dumneavoastră către diferite organe pentru a le furniza energie pentru a-și îndeplini funcțiile.

pierderea în greutate eo

Cu toate acestea, în caz de rezistență la insulină, zahărul rămâne în fluxul sanguin, ca urmare, nivelul zahărului din sânge crește și organismul produce mai multă insulină. În timp ce primele pot duce la diabet de tip 2, cele din urmă pot duce la creșterea foametei și pot încuraja celulele să stocheze mai multă energie sub formă de grăsime.

Un somn bun vă poate face să pierdeți în greutate. Iată cum

Nici metabolismul dumneavoastră nu poate fi scutit Mânia somnului necorespunzător nu-i cruță, iar metabolismul nu face excepție de la regulă.

Nu, nici măcar metabolismul tău în repaus, care practic dictează numărul de calorii pe care le arzi în timp ce te odihnești și susții funcțiile corporale de bază, cum ar fi respirația, circulația sângelui, funcțiile organelor și funcțiile neurologice de bază. Potrivit unui studiu publicat în revista Obesity, privarea de somn poate duce la o rată metabolică mai lentă de odihnă RMR. De asemenea, Ascultați: De fapt, poate chiar să încetinească rata metabolică activă, care este responsabilă pentru consumul de calorii în timp ce stai, stai în picioare, mergi și faci mișcare.

Acest lucru se datorează faptului că, potrivit unui studiu publicat în revista Annals of Internal Medicine, privarea de somn poate duce la pierderea mușchilor și știți cât de importanți sunt mușchii sănătoși pentru arderea caloriilor și metabolismul rapid, corect?

tăiați grăsimea pentru a pierde în greutate

Antrenamentele tale pot suferi și ele Nu se poate nega faptul că un somn adecvat vă poate face să vă simțiți proaspăt și activ. Deci, dacă sunteți lipsit de somn, ceea ce vă face să credeți că ați avea energia pentru a face un antrenament minunat sau chiar ați avea chef să mergeți la unul în primul rând cu toată oboseala și somnolența care intră în joc?

Ei vor să îi spun doar câte calorii să mănânce, cât să se antreneze și ce arzătoare de grăsime să ia.

Deci, înseamnă asta că poți dormi după bunul plac? Ei bine, dacă crezi că aceste motive sunt permisul tău gratuit de a dormi după bunul plac, te înșeli foarte dezavantaje ale suplimentelor arzătorului de grăsime. Potrivit numeroaselor studii, inclusiv cel publicat în revista Sleep însomnul excesiv poate duce la creșterea în greutate, la fluctuații ale nivelului zahărului din sânge, la rezistența la insulină și la diabetul de tip 2.

Legătura dintre somn si slăbire

De fapt, mai multe studii au evidențiat modul în care somnul excesiv poate fi rezultatul unei afecțiuni medicale subiacente, cum ar fi anemia și depresia, caz în care este necesar un diagnostic și un tratament adecvat. De luat masa?

A dormi ore pe noapte - în fiecare noapte - în același timp - în mod constant - este ceea ce vă va ajuta să țineți greutatea sub control și să preveniți probleme de sănătate, cum ar fi diabetul și rezistența la insulină. De asemenea, urmăriți: Ca să nu mai vorbim, trebuie să vă asigurați că calitatea somnului este bună și profundă.

ardeți ciorapi de grăsime

Sonakshi Kohli Douăzeci de kilograme în jos și luptă pentru a menține pierderea în greutate predicând o alimentație sănătoasă, în timp ce mănâncă nesănătos din când în când.