Pierdere în greutate de 30 de kilograme în 2 săptămâni, Mâncat pentru pierderea în greutate

Rezultatele hiit de pierdere în greutate. Care este cel mai eficient antrenament pentru slabit – cardio, HIIT sau antrenamentul cu greutati?

Linia de jos Banda de alergat este o mașină de exerciții aerobice extrem de populară. Pe lângă faptul că este un aparat cardio versatil, o bandă de alergat vă poate ajuta să pierdeți în greutate dacă acesta este obiectivul dvs. Pe lângă faptul că vă ajută să pierdeți în greutate, lucrul la o bandă de alergat are și alte beneficii. De exemplu: Puteți folosi banda de alergat pe tot parcursul anului.

se află în sus cauzează scăderea în greutate

Este posibil să vă urmăriți emisiunea TV preferată în timp ce vă exercitați. Banda de alergat are balustrade, ceea ce este ideal dacă vă recuperați după o accidentare. La fel ca în cazul oricărui antrenament cardio cu pompare a inimii, vă poate ajuta să reduceți riscul de boli de inimă și alte boli cronice, să vă îmbunătățiți somnul, să vă stimulați starea de spirit și să îmbunătățiți funcția creierului.

Bandele de alergat sunt disponibile în aproape fiecare sală de sport, făcându-l o opțiune accesibilă pentru toate nivelurile de fitness. În plus, dacă preferați să vă antrenați acasă, benzile de alergat pot deveni cu ușurință și parte din sala de gimnastică de acasă. Să explorăm elementele de bază ale pierderii în greutate a benzii de alergat, împreună cu posibile planuri de antrenament și sfaturi.

Antrenament la intervale de intensitate mare HIIT Antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT presupune alternarea seturilor de exerciții de intensitate mare și odihnă. Potrivit unui studiu dinantrenamentele HIIT pot fi o modalitate eficientă de a reduce grăsimile corporale și de a arde calorii într-un timp mai scurt.

Ideea este să lucrați din greu pentru perioade scurte și să vă odihniți între exploziile de intensitate ridicată ale exercițiului. Acest lucru arde o mulțime de calorii, ceea ce contribuie la pierderea în greutate. În plus, după o rutină HIIT, corpul tău încearcă să revină la o stare normală de odihnă.

Account Options

Face acest lucru prin metabolizarea grăsimii corporale pentru energie. Mergeți la 2 mph timp de 5 minute pentru a vă încălzi. Mergeți cu viteza de la 3 la 4 mph timp de 60 de secunde. Repetați de 5 până la 10 ori.

clinica de slabit bodrum turcia

Mergeți la 2 mph timp de 5 minute pentru a vă răcori. Pentru un antrenament mai avansat, alternați între jogging și sprinting.

Pierdere în greutate de 30 de kilograme în 2 săptămâni, Mâncat pentru pierderea în greutate

De asemenea, puteți adăuga mai multe minute la fiecare set de intensitate ridicată. În mod ideal, intervalele dvs. Găsiți-vă zona de ardere a grăsimilor În timpul unui antrenament cu bandă de alergat, exercițiile fizice la ritmul cardiac de ardere a grăsimilor vă pot ajuta să promovați pierderea în greutate.

Această zonă este locul în care arzi cele mai multe calorii pe minut. Pentru a vă găsi zona de ardere a grăsimilor, va trebui mai întâi să calculați ritmul cardiac maxim. Acesta este numărul maxim de ori în care inima ta poate bate în timpul unui minut de exercițiu.

Cum diferă HIIT de cardio la starea de echilibru

Ritmul cardiac maxim este de minus vârsta ta. Cu acest număr, veți ști cât de mult ar trebui să lucrați pentru a sprijini pierderea în greutate. Iată o modalitate de a face acest lucru: Purtați un monitor de ritm cardiac pe încheietura mâinii sau pe piept.

greutatea poate ajuta la arderea grăsimilor

Puneți banda de alergat pe plat. Treceți la 4 mph timp de 1 minut. Rulați la mph sau până când intrați în zona de ardere a grăsimilor. Rulați timp de 15 până la 30 de minute la această frecvență cardiacă.

Depinde de diferiți factori, cum ar fi sexul, vârsta, nivelul de fitness și condițiile medicale. S-ar putea să intrați și în zona de ardere a grăsimilor la o viteză mai mică a benzii de rulare.

poți să pierzi în greutate la 46

Un antrenor personal vă poate ajuta să determinați viteza ideală și ritmul cardiac pentru o pierdere optimă în greutate. Ieși dintr-o rutină O altă strategie pentru pierderea în greutate a benzii de alergat este să vă schimbați rutina.

Făcând de fiecare dată un antrenament diferit, puteți: Reduceți riscul de rănire. Repetarea aceluiași antrenament este stresant pentru articulații.

pierdere în greutate 32 de ani

Crește riscul de rănire excesivă, ceea ce vă poate împiedica. Evitați un platou de antrenament. Cu cât faci mai mult un anumit antrenament, cu atât vei vedea mai puține rezultate. Corpul tău trebuie să fie provocat să progreseze. Preveniți plictiseala.

Este mai rezultatele hiit de pierdere în greutate să vă țineți de rutină dacă vă amestecați în mod regulat antrenamentul. Iată un exemplu de plan de antrenament, în care diferite antrenamente cu bandă de alergat sunt încorporate într-o rutină de exerciții echilibrate: Duminică: odihnă, plimbare pe îndelete sau yoga blândă Luni: rutina de rulare HIIT timp de 20 până la 30 de minute Marţi: alergare ușoară și antrenament de forță Miercuri: odihnă, plimbare pe îndelete sau yoga blândă Joi: alergare ușoară și antrenament de forță Vineri: rutina de rulare HIIT timp de 20 până la 30 de minute sâmbătă: antrenament de clasă barre sau greutate corporală rezultatele hiit de pierdere în greutate.

Adăugați dealuri Pentru a face o rutină de alergat mai provocatoare, adăugați dealuri. Mersul rapid sau alergarea pe o pantă arde mai multe calorii, deoarece corpul tău trebuie să lucreze mai mult.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Singura aplicație de care aveți nevoie pentru antrenamentele și evoluția fizică de acasă. Nu este necesară o sală de gimnastică sau echipament, greutatea corporală este suficientă pentru a pierde grăsime și pentru a construi mușchi. Antrenamentele rapide de min și antrenamentele HIIT vă permit să pierdeți în greutate și să vă mențineți în formă oricând și oriunde. Nicio scuză! Pierderea în greutate la domiciliu pentru bărbați este un antrenor personal care vă va oferi o serie de instrumente și informații care vă vor ajuta să vă atingeți toate obiectivele cu antrenamente super eficiente pentru a arde grăsime, puteți pierde grăsimea din burtă.

De asemenea, activează mai mulți mușchi, ceea ce contribuie la construirea unei mase musculare mai slabe. Acest lucru vă ajută să pierdeți în greutate, deoarece mușchii ard mai multe calorii decât grăsimile.

Exercitarea și pierderea în greutate pentru femei

Dacă doriți să faceți exerciții pe o înclinație, încercați această secvență de bandă de alergat: Puneți banda de alergat pe plat. Pierderea de grăsimi în 11 zile înclinația la 1 la sută.

3 cele mai bune suplimente de pierdere a grăsimilor

Treceți la o viteză de mph timp de 1 minut. În general, viteza medie de jogging este de 4 până la 6 mph. Puteți crește viteza sau puteți adăuga mai multe minute pentru a face acest antrenament mai greu.

Există o mulțime de hype despre cardio HIIT, în principal pentru că se presupune că arde mai multe calorii în mai puțin timp. De fapt, un sondaj global din privind tendințele fitnessului a clasat numărul 1 HIIT atunci când se compară tendințele emergente ale fitnessuluipe baza răspunsurilor a peste 4. Deși ghidurile de activitate fizică recomandă în mod tradițional aproximativ 30 de minute de activitate viguroasă cinci zile pe săptămână pentru a maximiza pierderea de grăsime, experții HIIT susțin că mai puțină mișcare este la fel de eficientă dacă nivelul de intensitate este suficient de ridicat. Este cardio HIIT prea bun pentru a fi adevărat?

Beneficii dincolo de pierderea în greutate În plus față de pierderea în greutate, activitatea cardio, cum ar fi un antrenament cu bandă de alergat, oferă multe beneficii. Poate ajuta: îmbunătăți rezistența crește nivelul de colesterol HDL bun îmbunătăți memoria și cunoașterea promovează o piele mai sănătoasă întărește mușchii.