Raportul macros pierdere de grăsime |

Raportul macro pentru a arde grăsimea, 3 chei pentru apelare în raioanele dvs. de Macronutrienți

Toate drepturile rezervate. Nicio parte a acestui document nu poate fi reprodusă sau transmisă sub orice formă, prin orice mijloace fără permisiunea scrisă a autorului. Documentul și autorul nu pot fi responsabili pentru orice rezultate sau efecte obținute în urma aplicării acestor informații.

Procent procentual de grăsime Stare fizică raportul macro pentru a arde grăsimea exemplu boală Deci, BMR este de fapt numărul de calorii de care are nevoie corpul pentru a funcționa fără efort fizic suplimentar. Cu cât BMR este mai mare, cu atât aveți nevoie de mai multe calorii. Există o serie de factori ai BMR pe care nu îi puteți influența, cum ar fi sexul și vârsta.

pierderea în greutate neexplicată a apetitului normal nici o pierdere în greutate pe perioada mea

Cu toate acestea, puteți influența nivelul de activitate și procentul de grăsime. Cu cât este mai mic procentul de grăsime, cu atât este mai mare masa corporală slabă LBM sau partea corpului care constă din mușchi.

Numărarea caloriilor pentru pierderea în greutate

Acest lucru se datorează faptului că mușchii folosesc mai multă energie în repaus decât grăsimile. Pentru a vă calcula necesarul de calorii și macro-urile, este important să vă cunoașteți mai întâi BMR.

Există diferite formule pentru calcularea BMR. Formula Katch-McArdle Această formulă necesită să vă cunoașteți masa corporală slabă. Puteți calcula acest lucru atunci când vă cunoașteți procentul de grăsime. Scade procentul din greutatea ta care constă din grăsime din greutatea totală.

BMR - Rata metabolică bazală

Ceea ce ți-a rămas este masa corporală slabă. Din motive de confort, rotunjim acest lucru până la 80 kg.

Această formulă pentru calcularea BMR nu face distincție între bărbați și femei, deoarece nu mai este necesară atunci când vă cunoașteți LBM. Diferența dintre bărbați și femei constă în diferența de masă musculară. Dacă știți acest lucru, calculul este același pentru ambele.

Puneți-vă la dispoziție planul Există la fel de multe teorii despre cum să slăbești, pe cât de multe kilograme trebuie pierdute, iar una dintre cele mai noi tendințe de slăbire implică un contor macro alimentar.

Această formulă vă calculează BMR pe baza greutății, înălțimii și vârstei. În plus, această formulă face o distincție între bărbați și femei, deoarece LBM nu este inclus în această formulă.

Paleo pierderea pentru

Deci, aceasta este cantitatea de energie de care ai nevoie într-o zi, în funcție de nivelul tău de activitate. Calculul acestui lucru este întotdeauna o estimare, deoarece nu știi niciodată cu adevărat câte calorii arzi într-o zi, cu excepția cazului în care îți conectezi corpul la un dispozitiv pentru a măsura efectiv acest lucru.

Pentru a vă calcula necesarul de energie, trebuie să vă determinați nivelul de activitate. Nivelul dvs. Mă antrenez de 5 scoateți pata de grăsime din poliester pe săptămână și lucrez și într-un magazin.

Grăsime pierdere raportul

Estimez că activitatea mea este medie activă. Îl rotunjesc la din motive de comoditate.

hellfire fat burner ironmaxx vinkes pierde grăsimea de 2 săptămâni

Aceasta este cerința mea de calorii pentru întreținere. Pot mânca kcal pe zi fără să mă îngraș sau să slăbesc, destul de bine, nu?!

Ce sunt macros?

Rețineți că necesarul de energie de întreținere este o estimare. Prin urmare, este posibil să fi estimat acest nivel prea ridicat și cu această nevoie de întreținere, greutatea dvs. În schimb, poate fi, desigur, și faptul că ați estimat necesarul de energie de întreținere prea scăzut și greutatea dvs.

11 sfaturi simple de pierdere în greutate grăsime arderea smoothie dr oz

Calculați macro-urile de raport Așa că știu acum că pot mânca de calorii pe zi fără să mă îngraș sau să slăbesc. Să presupunem că scopul meu este și să mențin greutatea și că voi menține și acest număr de calorii.

Raportul macros pierdere de grăsime Grăsime pierdere raportul Add: hyjace72 - Date: - Views: - Clicks: Transformarea Mea - Strategie pentru slabit. Exemple de pierdere musculară la dietă. Mănâncă-ți proteinele. Fata de aspectele mentionate mai sus. Raportul macros pierdere de grăsime Tu nu fă greșeala asta.

Acum știu câte calorii pot mânca, dar nu știu încă cum sunt împărțite aceste calorii. În plus față de numărul de calorii pe care le luați, distribuția acestor calorii între macro-uri are și un efect asupra progresiei dumneavoastră.

  1. Pierdeți în greutate cu fluoxetină
  2. Cum să pierzi grăsimea buricului la bărbați
  3. Lee active motion easy fit slimming stretch
  4. Macro-urile sunt doar o parte a puzzle-ului Clădire?
  5. Clif bar pentru pierderea în greutate

De aceea trecem acum la pasul următor: calcularea macro-urilor. Proteinele sunt cele mai importante materiale de construcție pentru mușchii tăi.

În acest articol vei descoperi:

Deci, te-ai gândi: cu cât sunt mai multe proteine, cu atât mai bine. Cu toate acestea, acest lucru nu funcționează în practică. Mușchii dvs.

sfaturi rapide de pierdere a grăsimilor cum puteți arde rapid grăsimea corporală

Orice ai ingerat peste această sumă este de fapt inutil. În general, între 1,5 și 1,8 grame pe kilogram de greutate corporală este obișnuit și acest lucru ar trebui, de asemenea, să fie suficient pentru construirea mușchilor.