exercițiu pentru pierderea în greutate la obezi

Pierderea în greutate turbocharge. DIETA TURBOALIMENTATĂ DE 10 ZILE - MEDICAL -

Argumente pro şi contra Când încercați să slăbiți, nimeni nu se potrivește cu toată lumea, motiv pentru care se publică o serie de cărți dietetice în fiecare an.

pierderea în greutate turbocharge

Autorii raportează că, în termen de 10 zile de la începerea programului, veți fi convinși de eficacitatea acestuia. Dacă luați în considerare TurboCharged pentru a vă ajuta să începeți pierderea în greutate, consultați medicul pentru a discuta riscurile și beneficiile 5.

Veți învăța, de asemenea, cum să măsurați și urmăriți-vă grăsimea corporală și deveniți mai atenți la foamea voastră.

pierderea în greutate turbocharge

Planul de dietă TurboCharged de 10 zile Dieta nu este excesiv de restrictivă, potrivit Diets in Review, dar o opțiune a programului limitează aportul la de calorii pe zi pierderea în greutate turbocharge. Planul TurboCharged este un tip de dietă care combină alimentele, care este împărțită în șase mese rotative, la care mâncați în principal dintr-un grup de alimente la fiecare masă 5. Potrivit autorilor, consumul anumitor alimente la aceeași masă vă poate determina să vă îngrășați și să vă afecteze sănătatea.

Dieta turboalimentată de 10 zile

De exemplu, o masă include numai proteine, cum ar fi carnea, ouăle, brânza, peștele sau tofu. O altă masă cuprinde doar fructe și legume, consumate o dată pe zi; opțiunile de legume includ legume cu amidon, cum ar fi cartofii dulci și fructele grase, cum ar fi măslinele și avocado. Autorii discută, de asemenea, despre importanța hidratării în timp ce urmează planul de dietă. A rămâne hidratat adecvat poate ajuta la controlul foamei, deoarece sete este adesea confundată cu foamea.

Dieta nu este prea restrictivă, potrivit Diets in Review, dar o opțiune a programului restricționează aportul la de calorii pe zi 2.

pierderea în greutate turbocharge

Planul de exerciții Mersul pe jos este o parte importantă a planului de exerciții, cantitatea depinzând de cât de multă greutate trebuie să pierdeți, spune Dietele din Revizuirea 2. Antrenamentul de forță face, de asemenea, parte din plan; este recomandat să faceți exerciții de rezistență corporală timp de trei minute la fiecare două până la trei ore pe tot parcursul zilei.

Autorii spun că aceste pierderea în greutate turbocharge sunt un instrument pentru a ajuta la controlul poftei de mâncare, sugerându-le să le faceți atunci când vă este foame.

Scădere în greutate scorțișoară praf

Exercițiile includ lunges, scânduri, genuflexiuni, flotări și tăieturi superioare de box. Mersul pe jos este o parte importantă a planului de exerciții, cantitatea depinzând de cât de multă greutate trebuie să pierdeți, spune Dietele în Revista 2. Argumente pro şi contra În plus, concentrarea pe apă potabilă promovează o hidratare adecvată, ceea ce poate ajuta persoanele care iau dietă să mănânce mai puțin.

Un alt aspect pozitiv al programului este mersul pe jos, care este o formă bună de exercițiu, deoarece: nu necesită alt echipament decât o pereche confortabilă de pantofi de mers pe jos, se poate face oriunde de la cartier la mall-ul local Cu toate acestea, frecvența antrenamentului de forță recomandat de acest plan poate fi problematică. Colegiul American de Medicină Sportivă spune că nu trebuie să vă antrenați cu forța în fiecare zi, deoarece antrenamentul zilnic poate preveni recuperarea musculară 4.

Katie Souza - Pierdere in greutate supranatural - Patricia King