Mersul și tăierea caloriilor pentru a pierde în greutate? Iată ce să ne așteptăm

Câte mile pentru a pierde în greutate, Related Content

Poți pierde în greutate doar mergând?

Cât de repede poți pierde în greutate mergând sau alergând 4 mile pe zi? Mersul pe jos sau alergatul te pot ajuta să slăbești la fel de repede ca aproape orice activitate, dar cheia pierderii în greutate este numărul de calorii pe care le arzi atunci când faci mișcare.

Pagina principala De câte mile în plus trebuie să mergeți pe jos pentru a slăbi? Pentru toate metodele pe care le avem, care vizează a ajuta oamenii să piardă în greutate, o plimbare la modă veche este încă una dintre cele mai bune lucruri de adăugat unui plan de slăbire sau a unei rutine de antrenament. În timp ce mersul pe jos este foarte sănătos pentru corp și absolut util ca exercițiu suplimentar dacă încercați să slăbiți sau grăsimea corporală, acesta nu acoperă toate elementele de bază.

Arderea caloriilor este legată de intensitatea activității și durata. Dacă urmează să parcurgi 4 mile într-o zi, vei pierde în greutate imediat, pur și simplu arzând sute de calorii de fiecare dată când alergi. Asta presupunând, desigur, că nu începi să mănânci din ce în ce mai mult în fiecare zi.

Ai alte sfaturi pentru pierderea în greutate?

Cu toate acestea, rata de slăbire va depinde de câte mile alergi sau mergi. Matematică simplă Pierderea în greutate înseamnă doar arderea mai multor calorii decât consumați, iar 3.

geodon pierde în greutate cum de a maximiza arsurile de grăsime în timpul somnului

Deci, dacă arzi de calorii în fiecare zi timp de o săptămână când mergi sau alergi, vei pierde aproximativ un kilogram în aceeași perioadă de timp. De exemplu, o persoană de de kilograme care aleargă 4 mile pe zi va arde puțin peste de calorii în timpul călătoriei. Câte mile pentru a pierde în greutate presupunând că alergi 6 mile pe oră timp de aproximativ 35 de minute.

🍀 Greutatea adecvata in functie de inalțime, varsta si gen de la 0+ ani - Eu stiu TV

Mersul de 3 mile pe oră timp de 80 de minute va acoperi, de asemenea, aceeași distanță și va arde mai mult de de calorii. Chiar dacă mersul pe jos este mai puțin intens, dacă parcurgi aceeași distanță, în cele din urmă vei pierde mai mult în greutate mergând.

  • CÂTE KILOGRAME POȚI PIERDE ALERGÂND 4 MILE PE SĂPTĂMÂNĂ? - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -
  • Cât de multe mile ar trebui să alerg pentru a pierde în greutate?
  • De ce nu pot să pierd greutatea atât de ușor

Va dura mai mult timp zilnic. Această sumă corespunde între 4 și 5 mile, în funcție de lățimea pasului. Deși nu există nimic special în ceea ce privește distanța doar că este un număr rotund determinați pierderea procentuală a grăsimii corporale, o persoană care merge rapid poate avea o viteză de 4 mile pe oră, ceea ce înseamnă că puteți face acei Intensitate Există un anumit conflict între dacă cu cât petreci mai mult timp pe jos o anumită distanță, în comparație cu timpul pe care îl petreci pe aceeași distanță, arzi de fapt mai multe calorii, deoarece ai fost activ de mai mult timp.

t3 efecte secundare pierderea în greutate nashta

Cu toate acestea, este nevoie de aproximativ două ori mai mult timp pentru a parcurge o distanță specificată decât pentru a alerga. Deci, dacă doriți să economisiți timp la antrenament, creșteți viteza pentru a vă maximiza eforturile. Alte pareri Alergarea a 4 mile pe zi vă va ajuta să slăbiți rapid.

pierderea în greutate a lui canine cushing ce sa faci sa slabesti

Dar nu reduceți mersul pe jos 4 mile pe zi, mai ales dacă vă recuperați după un accident comun sau alte condiții fizice care pot duce la o activitate fizică restricționată. Deși parcurgerea acestei distanțe pe zi pare o idee excelentă la început, discutați cu medicul dumneavoastră despre orice limitări pe care trebuie să le luați în considerare.

Dacă încercați provocarea de mers pe jos de grăsime, mi-ar plăcea să primesc feedback. Pierderea a aproximativ o kilogramă pe săptămână este un scop sensibil pentru pierderea permanentă în greutate.

Și puteți începe întotdeauna mergând, înainte de a alerga, pentru a vă ajuta să ardeți mai multe calorii într-o anumită perioadă de timp.