Leaps \u0026 ReBounds vs Bellicon Review tabara de slabire romania

Cum pierd în greutate rebounding

Câtă greutate voi pierde sărind pe o trambulină?

Considerații de siguranță Revenirea la o trambulină oferă un antrenament cardiovascular cu impact scăzut, care arde caloric, care este mai ușor pe articulații decât activități cu impact ridicat, cum ar fi jogging-ul și aerobic-ul. De asemenea, vă poate ajuta să vă întăriți picioarele.

Prin revenire regulată, împreună cu o alimentație sănătoasă, este posibil să puteți pierde o cantitate mică de greutate în doar câteva săptămâni.

La fel ca în toate formele de exercițiu, reculul durează luni întregi pentru a produce rezultate majore de pierdere în greutate. Dacă cântărești de kilograme, vei arde 75 de calorii prin revenire timp de 12 minute, potrivit profesorului științei mișcărilor, Victor L. Dacă ai de kilograme, vei arde 86 de calorii în 12 minute și 96 de calorii dacă ai de kilograme.

cum pierd în greutate rebounding

În comparație, de lire sterline. Pierderea în greutate prin revenire Frecvența cardiacă țintă Un antrenament la 60 până la 70 la sută din ritmul cardiac maxim este suficient de intens pentru a arde o cantitate semnificativă de calorii din grăsimi, dar destul de ușor pentru a vă permite să lucrați pentru o perioadă îndelungată.

Considerații privind siguranța Rebounding pe o trambulină oferă un antrenament cardiovascular cu un impact redus, care este mai ușor pentru articulații decât pentru activități cu impact sporit cum ar fi jogging și aerobic pas.

Reducerea vârstei de la îți oferă o estimare a ritmului cardiac maxim. Dacă nu reușiți să atingeți cel puțin 60 la sută din ritmul cardiac maxim, săriți într-un ritm ușor, încercați să jucați pe rebotez.

  • Câtă greutate voi pierde sărind pe o trambulină? - Sănătate -
  • Soarta de soarta zero burning series

Considerații de siguranță Pentru a evita greața, nu mâncați cel puțin o oră cum pierd în greutate rebounding de a vă ridica. Dacă vă simțiți greață sau amețită, încetiniți-vă ritmul sau opriți-vă pentru a vă odihni. Folosind un dispozitiv de protecție cu o bară pe care îl puteți ține poate ajuta la prevenirea amețelilor.

Dacă nu ești capabil să recuperezi suficient de mult pentru a arde cantitatea de calorii pe care o dorești, rupe ședința de revenire la intervale de 10 minute.

cum pierd în greutate rebounding

Pentru a preveni coliziunile, o singură persoană trebuie să folosească trambulina la un moment dat. Este o idee bună să ai pe cineva în apropiere care să te ajute în caz că vei cădea.

cum pierd în greutate rebounding

Așezați-vă trambulina suficient de departe de pereți și mobilier, astfel încât să nu loviți aceste obiecte dacă veți cădea.