10 cele mai bune moduri de a arde rapid grasimile

Cum să ardeți grăsime în moduri ușoare

Moduri usoare de a stimula metabolismul — Partea I 27 octombrie aeden 0Comentarii Metabolismul este un termen care descrie toate reacțiile chimice din corpul dumneavoastră. Aceste reacții chimice vă mențin corpul viu și funcțional.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Cu toate acestea, cuvântul metabolism este adesea folosit interschimbabil cu rata metabolică sau numărul de calorii pe care le ardeți. Cu cât este mai mare, cu atât arzi mai multe calorii și cu atât este mai ușor să slăbești și să-l ții.

A avea un metabolism ridicat vă poate da, de asemenea, energie și vă poate face să vă simțiți mai bine. Iată 10 modalități ușoare de a vă crește metabolismul. Mănâncă o mulțime de proteine la fiecare masă Consumul de alimente vă poate crește metabolismul timp de câteva ore. Aceasta se numește efectul termic al alimentelor TEF. Este cauzat de caloriile suplimentare necesare pentru a digera, absorbi și procesa nutrienții din masă.

Proteinele provoacă cea mai mare creștere a TEF. Sa demonstrat că consumul de proteine vă ajută să vă simțiți mai plini și să vă împiedice să mâncați în exces.

  1. 5 moduri ușoare de a arde grăsime - Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală
  2. Cum să pierdeți greutatea piciorului în timpul sarcinii
  3. Arde grăsime sfaturi ușoare. 8 sfaturi pentru a arde rapid grăsimea

Consumul de mai multe proteine poate reduce și scăderea metabolismului, adesea asociată cu pierderea de grăsime. Acest lucru se datorează faptului că reduce pierderea musculară, care este un efect secundar comun al dietei.

De asemenea, vă poate ajuta să mâncați mai puțin. Bea mai multă apă rece Oamenii care beau apă în loc de băuturi cu zahăr au mai mult succes în a slăbi și a o menține. Acest lucru se datorează faptului că băuturile cu zahăr conțin calorii, cum să ardeți grăsime în moduri ușoare încât înlocuirea lor cu apă reduce automat aportul de calorii. Cu toate acestea, apa potabilă poate, de asemenea, să vă accelereze temporar metabolismul.

blocarea grăsimilor de coastă

Acest efect de ardere a caloriilor poate fi și mai mare dacă bei apă rece, deoarece corpul tău folosește energie pentru a o încălzi până la temperatura corpului. Apa te poate ajuta, de asemenea, să te umple.

ceai de slabire rapida

Studiile arată că consumul de apă cu o jumătate de oră înainte de a mânca vă poate ajuta să mâncați mai puțin. Vă crește metabolismul și vă ajută să vă umpleți înainte de mese.

Desi promisiunea unei solutii usoare pare atragatoare, pierderea in greutate nu este un proces peste noapte. Daca vrei cu adevarat sa stii cum sa pierzi grasimea corporala, raspunsul este simplu; Lucrati din greu, mancati bine si adaugati cateva exercitii de ardere a grasimilor in rutina zilnica. Dar, in afara de optiunea evidenta, exista de fapt o varietate de mici modificari pe care le puteti face, care va vor ajuta sa pierdeti grasime.

Faceți un antrenament de mare intensitate Antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT implică explozii rapide și foarte intense de activitate. Vă poate ajuta să ardeți mai multe grăsimi prin creșterea ratei metabolice, chiar și după terminarea antrenamentului.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Se crede că acest efect este mai mare pentru HIIT decât pentru alte tipuri de exerciții. Mai mult, s-a demonstrat că HIIT vă ajută să ardeți grăsimile. Ridicați lucrurile grele Mușchiul este mai activ din punct de vedere metabolic decât grăsimile, iar creșterea mușchilor vă poate ajuta să vă creșteți metabolismul.

pierderea de grăsime după ghemuire

Aceasta înseamnă că veți arde mai multe calorii în fiecare zi, chiar și în repaus. Ridicarea greutăților vă va ajuta, de asemenea, să rețineți mușchii și să combateți scăderea metabolismului care poate apărea în timpul pierderii în greutate.

cât costă pierderea în greutate thinair

Într-un studiu, 48 de femei supraponderale au fost plasate pe o dietă de de calorii pe zi, împreună cu lipsa exercițiilor fizice, exerciții aerobice sau antrenamente de rezistență. După dietă, femeile care au făcut antrenamentul de rezistență și-au menținut masa musculară, metabolismul și forța.

Ceilalți au slăbit, dar au pierdut și masa musculară și au cunoscut o scădere a metabolismului. Cantități mai mari de mușchi vor avea ca rezultat un metabolism mai ridicat.

10 cele mai bune moduri de a arde rapid grasimile

Ridică-te mai mult A sta prea mult este rău pentru sănătatea ta. Acest lucru se datorează în parte faptului că perioadele lungi de ședere ard mai puține calorii și pot duce la creșterea în greutate. De fapt, comparativ cu ședința, o după-amiază de a sta în picioare la locul de muncă poate arde de calorii în plus.

Dacă aveți o slujbă de birou, încercați să stați în picioare pentru perioade scurte de timp pentru a separa durata de timp pe care o petreceți așezat.

De asemenea, puteți investi într-un birou permanent. Încearcă să te ridici regulat sau să investești într-un birou în picioare. Lasa un raspuns.