Cum să câștigi în greutate în 10 zile

Pierzi sau câștigi în greutate mai repede. Cum sa pierzi rapid in greutate - Informatii Sanatate

Autor: Dr. Ce ar trebui să mănânci ca să te îngrași În timp ce multe persoane se confruntă cu kilograme în plus și cu dificultatea de a găsi o dietă potrivită nevoilor lor, unii dintre noi încearcă să câștige în greutate.

Stai până târziu și nu dormi bine.

Fie că problema se datorează unei boli sau pur și simplu a unui metabolism care lucrează mult prea repede, avem din fericire soluții și cure de îngrășare care să ne ofere o greutate cu care să ne simțim sănătoase, frumoase și pline de energie.

Pe lângă numărul scăzut de kilograme, care poate pierzi sau câștigi în greutate mai repede fie sau nu o problemă în sine, multe dintre persoanele cu un metabolism prea rapid se confruntă și cu alte probleme: carențe nutriționale, hipotensiune, hipoglicemie, lipsa energiei, insomnie. Pe lângă toate acestea, intervine și problema unui stil de viață sănătos, mai ales atunci când încercăm să ne îngrășăm și alegem metodele nepotrivite.

Nu e o idee bună să ne îngrășăm mâncând prăjeli și dulciuri toată ziua.

Ce zone sunt mai predispuse la îngrășare?

Este posibil să ai o afecțiune care nu se manifestă, dar care te face să pierzi constant în greutate deși nu îți dorești. Sau poate să fie pur si simplu o dereglare hormonală sau o problemă de absorbție pierzi sau câștigi în greutate mai repede nutrienților în organism. După ce verifică starea sănătății tale, medicul te va îndruma către un regim perfect pentru tine, în funcție de vârsta, programul tău zilnic și preferințele tale alimentare.

pierzi sau câștigi în greutate mai repede acea zonă de ardere a grăsimilor

Urmărește timp de câteva zile ce cantitate de mâncare îți este necesară ca să te saturi și construiește-ți porțiile în funcție de asta. În plus, combină alimentele astfel încât să acoperi toate grupele alimentare și să obții porții sățioase și nutritive.

Cum să pierzi în greutate

Mănâncă fructe la o gustare sau un castronel de semințe și nuci. Alege alimente cu mai multe calorii Bazează-te pe alimente cu un conținut caloric mai mare, care să îți furnizeze mai multă energie chiar dacă mănânci mai puțin.

  • Cum să câștigi în greutate în 10 zile - Sănătate -
  • La rândul meu, mi se pare din ce în ce mai dificil să slăbesc în acele zone și, în schimb, voi pierde în greutate într-o secțiune aleatorie, cum ar fi partea superioară a corpului, în timp ce coapsele și stomacul rămân practic aceleași.
  • Adevărul este că scăderea pe timp indelungat a greutății are loc prin modificarea sănătoasă a dietei dvs.
  • Cum să pierzi în greutate - ProteineMag

Un exemplu bun în acest sens sunt bananele. Evită tutunul și alcoolul. Evită stresul Nu mai este nevoie să discutăm despre efectele nocive ale stresului, însă amintim doar unul dintre ele: stresul te face să slăbești.

  • 17 motive pentru care câștigi brusc greutatea atât de repede - Pierdere În Greutate
  • Anumite afecțiuni de sănătate precum sindromul metabolic Echilibrul hormonal Puteți viza zone specifice pentru scăderea în greutate?
  • Cu toate acestea, există și multe persoane cu problema opusă de a fi prea slabi 2.
  • Ce ar trebui să mănânci ca să te îngrași

Chinuindu-se să facă față presiunii, organismul tău consumă toate resursele de care dispune. În plus, stresul dereglează funcțiile normale ale corpului, cum sunt digestia, somnul și asimilarea nutrienților.

Unt Mananca mese pe zi. Dacă vă simțiți foame după-amiaza, adăugați o a patra masă. Nu vă fie frică să mănâncați grăsime, deoarece încercarea de a face atât carbohidrații cu conținut scăzut de carbohidrați, cât și cele cu conținut scăzut de grăsimi este în același timp o rețetă pentru eșec. Te va face să te simți mizerabil și să abandonezi planul.

Dormi mai mult Somnul te ajută să ai un ten frumos, să te bucuri de o memorie bună, să ai mai multă energie și o atitudine pozitivă. Cu cât dormi mai mult, organismul tău are mai mult timp să se refacă, să consolideze depozitele de nutrienți și să elimine toate substanțele dăunătoare.

Începeți cu antrenamentul cu greutăți Zece zile vă oferă timp să începeți să vă umpleți mesele cu calorii suplimentare și să începeți o rutină obișnuită de gimnastică, dar a câștiga mai mult de 1 până la 2 kilograme atât de repede este o provocare excepțională și nu un pas inteligent către o sănătate bună. Creșterea în greutate poate fi la fel de dificilă, dacă nu chiar mai mare, decât pierderea în greutate - mai ales dacă aveți un apetit ușor, un stil de viață activ sau un metabolism genetic ridicat. Creați un surplus de calorii Pentru a câștiga 1 lira, trebuie să consumați 3. Majoritatea oamenilor ard între 1.

Consumă grăsimi sănătoase Ca să te îngrași nu înseamnă că trebuie să te împrietenești cu prăjelile sau mâncarea de tip fast food. Însă ai nevoie de grăsimi, în primul rând pentru un echilibru al nutrienților, și în al doilea rând pentru a câștiga în greutate.

Unde slăbesc mai întâi oamenii?

Nu ar trebui să îți lipsească din bucătărie uleiul de măsline, avocado, nucile, migdalele. Antrenează-te Sportul e obligatoriu chiar și atunci când vrei să te îngrași. Sportul nu e util doar atunci când vrei să arzi grăsimea, ci e un element esențial al unui organism sănătos. Singurul lucru pe care trebuie să îl schimbi este tipul de antrenament.

pierzi sau câștigi în greutate mai repede pierdere în greutate cutie de abonament

Exercițiile cardio trebuie folosite doar pentru încălzire, iar antrenamentul trebuie să se bazeze pe lucrul cu greutăți sau cu greutatea propriului corp. În acest mod îți vei mări masa musculară și implicit greutatea.

Bea lichide sățioase Pe lângă apă plată, fă-ți în fiecare zi un smoothie sau un milkshake, cu lapte, lapte de cocos, lapte de migdale, iaurt, fructe proaspete, cacao pură și tărâțe de ovăz.

pierzi sau câștigi în greutate mai repede pierdere în greutate ceai organic

Pe lângă hidratare, astfel de băuturi îți oferă și un aport caloric substanțial, împreună cu o doză de energie. Ai răbdare și fii realistă Așa cum îți recomandam mai sus să nu te stresezi, e important și să nu faci din dieta ta de îngrășare un motiv constant de îngrijorare.

Ce ar trebui să mănânci ca să te îngrași

Nu te cântări zilnic, ci o dată la zile și ține un jurnal cu mesele tale, programul zilnic, antrenamentele și kilogramele câștigate. Dacă ai totul notat nu te vei gândi permanent la calcule și meniuri.

pierzi sau câștigi în greutate mai repede forma corpului se schimbă cu pierderea în greutate

Ia suplimente cu vitamine și minerale Multe femei evită să ia vitamine de teamă că se vor îngrășa. Deși nu este o teamă tocmai fondată, vitaminele și mineralele te vor ajuta să câștigi treptat în greutate, pentru că vor scuti organismul de o muncă în plus, aceea de a căuta și asimila nutrienții doar din alimente. Citeste si 5 obiceiuri matinale care te ingrasa 10 alimente care te ajută să te îngrași Îți dezvăluim 10 alimente care te pot ajuta să câștigi mai rapid în greutate.

Include-le în dieta ta cât mai des, fără să neglijezi însă alte grupe alimentare. Nu e sănătos să mănânci doar banane și unt de arahide, oricât de gustoase ar fi.

Așadar, cele 10 alimente care pot face minuni sunt: orezul.