IPOTEZĂ controversată: O supernova ar putea distruge viaţa de pe Terra

Supernova efecte secundare. Efecte secundare arzător de grăsimi supernova. Pierderea în greutate thibodaux

Conținutul

cronologie sigură pentru a pierde în greutate

Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate "Mai simplu spus, Eta Carinae este un butoi super-uriaş de pulbere stelară, care a ajuns aproape de finalul fuziunii sale", se afirmă într-un articol publicat în revista Scientific American. Eta Carinae, denumită şi "steaua morţii", este un sistem stelar situat la 7.

pierderea în greutate continuă încet

Astronomii au raportat un comportament extrem de volatil al sistemului Eta Carinae în secolul al XIX-lea, atunci când a devenit extrem de strălucitor vreme de două decenii, depăşind în strălucire aproape oricare altă stea de pe cer. Acest eveniment a rămas cunoscut în istoria astronomiei sub denumirea "Marea Erupţie".

dr mario martinez pierdere în greutate

Datele culese cu ajutorul telescoapelor moderne au dezvăluit faptul că Eta Carinae a eliberat în spaţiul din jurul ei, în acea perioadă, o cantitate de materie de circa 10 ori mai mare decât masa Soarelui. Unii supernova efecte secundare de ştiinţă consideră că supernova Eta Carinae ar putea genera o explozie de raze gamma GRB - una dintre cele mai strălucitoare explozii din Univers. La rândul ei, această explozie de raze gamma ar putea să distrugă stratul de ozon din jurul Terrei, ucigând toate formele de viaţă de pe planeta noastră.

apa calda slabeste

Totuşi, astrofizicianul Alan Duffy a declarat pentru Scientific American că acest lucru este "aproape imposibil", deoarece "nu ne aflăm suficient de aproape de Eta Carinae şi ele razele gamma nu se îndreaptă în direcţia noastră".